چگونه می‌توانید بدون صرف هزینه زیاد ، یک اپلیکیشن بسازید؟ در این مقاله ، با روشهای مختلف ساخت اپلیکیشن و همچنین راهکارهای صرفه جویی در هزینه آشنا خواهید شد. در پایان ، شما می‌دانید که چگونه هزینه تقریبی ساخت اپلیکیشن خود را محاسبه کنید. در صورتی که برای ساخت اپلیکیشن از سامانه‌ها اپلیکیشن ساز شبیه نوین اپ ساز استفاده نمایید می‌توانید با مراجعه به صفحه قیمت اپلیکیشن ساز و بدون محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن از قیمت‌ها مطلع شوید.
اگر برای بدست آوردن رقم اینجا آمدید باید بگویم ساخت اپلیکیشن به این صورت نیست که یک لیست قیمت با هزینه هر نوع اپلیکیشن را در اختیار شما قرار دهند.بلکه به صورت سفارشی و با توجه به نوع اپلیکیشن قیمت آن مشخص میشود. بدون مقدار قابل توجهی از اطلاعات ، پیش بینی چگونگی ساخت اپلیکیشن برای یک پروژه خاص غیرممکن است. 
مسئله ای که باید به آن توجه نمود این است که هزینه ساخت اپلیکیشن در ساخت آن به عنوان ملاک اصلی محسوب نمی‌شود بلکه باید کیفیت را مهمترین عامل در نظر بگیریم وقبل از آنکه بخواهیم هزینه ساخت را در نظر بگیریم مسئله کیفیت را مدنظر قرار بدیم.

 

سرمایه لازم برای ساخت اپلیکیشن

هر شرکت برنامه نویسی می‌تواند به عنوان طراح اپلیکیشن ایفای نقش نماید و اپلیکیشن‌های متفاوتی نیز به کاربر ارائه دهد.اما در مورد قیمت ساخت اپلیکیشن باید بدانید که تنها یک شرکت حرفه ای می‌تواند اپلیکیشن حرفه ای و کارآمد در اختیار کاربران قرار دهد زیرا این شرکت میتواند برای موضوعات مختلفی از جمله طراحی اپلیکیشن برای رستوران ها،پزشکان،فروشگاه‌ها و شغل‌های متفاوا به رائه خدمات بپردازد.حتی در شرکت حرفه ای طراحی اپلیکیشن هزینه ساخت میتواند نسبتا پایین‌تر و مقرون به صرفه‌تر در مقایسه با دیگر شرکت‌های غیرحرفه ای باشد.محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن به پارامتر و موضوعات مختلف بستگی دارد مثلا ساخت اپلیکیشن برای شرکت با هزینه ساخت اپلیکیشن برای رستوران متفاوت است.از دیگر پارامترهایی که در محاسبه هزینه ساخت اپلیکیشن تاثیرگذار است امکانات اولیه و چیدمان اپلیکیشن می‌باشد و هر شرکت وفروشگاهی متناسب با کسب وکار و خدمات خود اپلیکیشن مدنظر طراحی می‌کند.اگر کاربر بخواهد اپلیکیشن خود را به بانک اطلاعاتی متصل کند هزینه اپلیکیشن مبلغ بالاتری خواهد داشت و این گزینه پارامتربسیار تاثیر گذاری در هزینه ساخت محسوب می‌شود.