قیمت ساخت اپلیکیشن چقدر است؟
قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل تحت تاثیر مجموعه ای از عوامل مختلف قرار خواهند گرفت.در صورتی که بخواهید از سامانه‌ها اپلیکیشن ساز شبیه نوین سایت ساز استفاده نمایید هزینه ساخت اپلیکیشن بسیار پایین خواهد بود.امکان ساخت اپلیکیشن‌های شرکتی و فروشگاهی با استفاده از این سامانه در کمتر از یک دقیقه و با 14 روز تست رایگان برای شما فراهم خواهد بود که از بخش قیمت‌ها می‌توانید هزینه تمدید اپلیکیشن را مشاهده نمایید.در صورتی که به اپلیکیشن هایی که نیاز به کد نویسی اختصاص دارند نیاز داشته باشید باید از یک تیم حرفه ای جهت طراحی اپلیکیشن کمک بگیرید که در زیر به این مورد میپردازیم.

 

هزینه ساخت اپلیکیشن

هزینه ساخت اپلیکیشن همیشه به شرکت توسعه دهنده و طراح آن بستگی دارد.هزینه نهایی همیشه به بازار محلی مربوط می‌شود که یک شرکت در آن فعالیت می‌کند.اگر از توسعه دهندگان سوئیسی یا آمریکایی در مورد قیمت هزینه متوسط برای ایجاد یک راه حل تلفن همراه بپرسید،بالاترین هزینه را در میان تمام پیشنهادات ممکن دریافت خواهید کرد.
عامل دوم که هزینه ایجاد یک اپلیکیشن را تشکیل می‌دهد عملکردی است که میخواهید پیاده سازی کنید.تعداد توابع و مسائل فنی که در روند ساخت اپلیکیشن بوجود می‌آید،زمان مورد نیاز برای آن و هزینه نهایی را در نتیجه تعیین می‌کند.

 

قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل

قیمت ساخت اپلیکیشن موبایل در کشورهای مختلف چقدر است؟
قیمت بالا همیشه نشان دهنده کیفیت اپلیکیشن نیست.اگر هزینه استخدام تیم‌های ساخت از سراسر جهان را مقایسه و تجزیه و تحلیل کنید به وضوح دیده می‌شود.
در اینجا شاخص‌های متوسط هزینه اپلیکیشن در هر ساعت کار یک برنامه نویس وجود دارد.
متوسط هزینه ایجاد اپلیکیشن در ایالات متحده امریکا و استرالیا ۵۰ دلار در هر ساعت کار است.هزینه یک برنامه ساده: ۱۵۰۰۰دلار
یک برنامه نویس از بریتانیای کبیر از شما می‌خواهد که به طور متوسط به او ۷۰ دلار به او بپردازید‌.هزینه یک برنامه ساده: ۲۱۰۰۰دلار
اگر سفارش ساخت اپلیکیشن در ایتالیا را بدهید،هزینه متوسط برای یک ساعت کار یک برنامه نویس۸۰ دلار خواهد بود.هزینه یک برنامه نویس ساده:۲۴۰۰۰دلار
در مورد برنامه نویسان اوکراینی متوسط هزینه کار آنها در هر ساعت ۳۰ دلار است.هزینه برنامه ساده:۹۰۰۰دلار
اگر از برنامه نویسان هند در مورد متوسط هزینه کار آنها بپرسید،هزینه ۲۰ دلار دریافت خواهند کرد.هزینه یک برنامه ساده: ۶۰۰۰دلار

آیا برای اطلاع از قیمت ساخت برنامه و سفارش آن لازم است به دفتر مراجعه کنم؟
خیر.با توجه به فناوری‌های نوآورانه،امکان ساخت اپلیکیشن بسیار مهم شده است‌حتی اگر یک تیم از راه دور استخدام کنید.مجموعه کانال‌های ارتباطی، مدیریت زمان مناسب در تیم و خدمات ردیابی زملت به مشتریان این امکان را می‌دهد که نه تنها در روند کار شرکت کنند بلکه در هزینه‌های زیادی صرفه جویی کنند.

در واقع زمانی که با سوال قیمت ساخت اپلیکیشن مواجه می‌شویم.باید بدانیم که این موضوع یک جنس نیست که قیمت قطعی و مشخصی داشته باشد زیرا هر اپلیکیشنی از نظر بستر و تکنولوژی و الگوریتم با دیگر اپلیکیشن‌ها متفاوت است.پس در این صورت از قیمت متفاوتی هم برخوردار است. مثلا قیمت ساخت اپلیکیشن فروشگاهی با دیگر اپلیکیشن‌ها متفاوت خواهد بود.
از دیگر عواملی که در تعیین قیمت ساخت اپلیکیشن موثر است مبحث زمان می‌باشد.زمان ساخت همه اپلیکیشن‌ها با یکدیگر برابر نیستند.اگر یک طبقه بندی کلی و تقریبی ایجاد کنیم متوجه این مسئله خواهیم شد:
ساخت اپلیکیشن کاربردی با قابلیت‌های ساده تقریبا کمتر از ۳ ماه
ساخت اپلیکیشن کاربردی با پیچیدگی متوسط۳تا۹ماه
ساخت اپلیکیشن وقت گیر پیچیده در بیشتر موارد بیش از۹ ماه
قبل از محاسبه قیمت در هر شرکتی تیم فنی بر اساس ویژگی‌های مدنظر پروژه،تخمین زمان لازم برای پروژه را میزند و سپس با در نظر گرفتن ددلاین مدنظر شما،تغییرات لازم را در قیمت‌ها اعمال می‌کند که به این صورت متغیر زمان در قیمت محاسبه می‌شود.