بر کسی پوشیده نیست که ما در عصری زندگی می‌کنیم که گوشی‌های هوشمند در همه زمان ها، روز یا شب در دسترس هستند. در حقیقت استفاده از اپلیکیشن‌های موبایل برای برنامه‌های تلفن همراه به ظاهر بی پایان هستند. از برنامه‌‌های کسب و کار کوچک گرفته تا برنامه‌های تجارت الکترونیک، برنامه‌های تناسب اندام، برنامه‌های ارتباط داخلی کارکنان، برنامه‌های مذهبی و موارد دیگر، برای هر چیزی که بتوانید تصور کنید، اپلیکیشن وجود دارد. در اینجا به منظور آشنایی بیشتر با ساخت اپ لازم است ادامه مطلب را دنبال کنید.

برنامه‌های ساخت اپ را می‌توان به عنوان عاملی برای توسعه کسب و کار فعلی شما توسعه داد یا برای ایجاد کسب و کار جدید از ابتدا استفاده کرد. چه بخواهید یک برنامه برای کسب و کار خود توسعه دهید یا Uber بعدی بسازید، این راهنما برای هر کسی است که می‌خواهد یک برنامه تلفن همراه یا ساخت اپلیکیشن برای فعالیت خود ایجاد کند. استفاده از اپ برای سازندگان، کاربران غیر فنی و هر کسی که در گذشته یک تلاش و توسعه ناموفق را تجربه کرده است می‌تواند بسیار موثر واقع شود. در وصورتی که علاوه بر اپ نیاز به سایت هم دارید می‌توانید برای ساخت سایت به نوین سایت ساز که یک سامانه سایت ساز در کمتر از یک دقیقه می‌باشد مراجعه نمایید.

 

چگونه یک اپلیکیشن یا اپ بسازیم

توسعه اپلیکیشن و ساخت اپ اندروید را می‌توان به سه دسته تقسیم کرد: قبل از توسعه، توسعه و پس از راه اندازی. این راهنما از ابتدا تا انتها به بهترین وجه به شما آموزش هایی را ارائه می‌دهد. برخی از شما ممکن است از صفر شروع کنید، در حالی که برخی دیگر ممکن است در این روند تجربه داشته باشید و آموزش‌ها را سرلوحه ادامه فعالیت‌های خود قرار دهید. در این فرایند می‌توانید از سایت نوین اپ ساز برای ساخت اپلیکیشن شرکتی و فروشگاهی استفاده کنید.

 

بهترین راه برای ساخت اپ

به طور کلی هیچ روش توسعه اپلیکیشن واحدی وجود ندارد که برای همه بهترین باشد. همه چیز به نیاز، میزان بودجه، ساخت اپلیکیشن، نوع اپلیکیشن، صنعت و بسیاری از عوامل دیگر بستگی دارد. اگر در حال ساخت اپ اندروید، یک برنامه بازی یا چیزی در همین راستا هستید، توسعه بومی بهترین گزینه شما خواهد بود. اگر یک برنامه را به عنوان یک سرگرمی می‌سازید یا صرفاً آن را برای استفاده شخصی انجام می‌دهید، احتمالاً می‌توانید با یک برنامه کوکی برش کنار بیایید؛ اما برای اکثریت قریب به اتفاق افراد، استفاده از یک پلتفرم ساخت اپلیکیشن مانند نوین اپ ساز بهترین راه برای ایجاد یک اپلیکیشن است.
نوین اپ ساز به شما این امکان را می‌دهد که بدون نوشتن حتی یک خط کد، یک اپ فروشگاهی و یا شرکتی ایجاد کنید. برای کاربران غیر فنی و افراد با فناوری به طور یکسان، نوین اپ ساز بهترین راه برای ساخت اپلیکیشنی است که با قیمتی مقرون به صرفه، امکان ساخت اپلیکیشن فروشگاهی و شرکتی را در کمتر از یک دقیقه و با قیمت مناسب برای شما فراهم میکند.نوین اپ ساز یک اپلیکیشن ساز آنلاین با قیمت بسیار عالی می‌باشد.

 

مدت زمان ساخت اپ اندروید

مدت زمان لازم برای ساخت اپ، با توجه به طیف وسیعی از عوامل تعیین می‌شود. نوع برنامه، پیچیدگی‌ها و ویژگی‌های آن و روش توسعه، سه مورد از مهم‌‌ترین عناصر در تخمین جدول زمانی شما هستند. 
برخی از برنامه‌ها را می‌توان در چند ماه ساخت، در حالی که برخی دیگر ممکن است سال‌ها طول بکشد. به طور کلی، اکثر برنامه‌های تلفن همراه یا ساخت اپلیکیشن ویندوز یا اندروید را می‌توان در حدود 6 تا 12 ماه توسعه داد. برنامه‌های تلفن همراه با عملکرد پیچیده، زمان بیشتری می‌برند. 
اگر چیزی ساده برای استفاده شخصی می‌سازید، مانند برنامه چراغ قوه یا برنامه ماشین حساب، کل فرآیند می‌تواند در کمتر از یک هفته تکمیل شود؛ اما اگر می‌‌خواهید فیس‌بوک، اوبر یا Tinder بعدی را بسازید، احتمالاً سال‌‌ها طول بکشد. اگر در حال ساخت یک برنامه بومی با کدگذاری سطح پایین هستید، زمان بیشتری نسبت به زمانی که از یک پلتفرم ساخت اپلیکیشن مانند نوین اپ ساز استفاده کنید، طول می‌کشد.با نوین اپ ساز می‌توانید در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن شرکتی و فروشگاهی با 14 روزت تست رایگان بسازید.

 

هزینه ساخت اپ

هزینه ساخت اپ اندروید بر اساس عوامل متعددی مشخص می‌شود. نوع اپلیکیشنی که می‌سازید، ویژگی هایی که پیاده سازی می‌‌کنید و روش توسعه، بیشترین تأثیر را بر قیمت خواهند گذاشت. در این حوزه می‌توانید از کارشناسان و متخصصان مجرب در این زمینه کمک بخواهید. از آنجایی که تعداد برنامه‌های تلفن همراه از زمان آغاز به کار افزایش یافته است، همه این احتمالات وجود دارد که برنامه شما مورد توجه قرار نگیرد. 
ساختن یک اپلیکیشن موبایل فقط مرتبط با انجام کارها توسط توسعه دهندگان شما نیست. اپلیکیشن‌های موبایل، درست مانند هر فرآیند کسب و کار دیگری باید سازماندهی، استراتژی بندی و طراحی شوند تا هدف کاربران نهایی را حل کنند. قبل از تصمیم گیری برای ایجاد یک برنامه تلفن همراه، ضروری است که نتایج آن را از قبل ارزیابی کنید، قیمت ساخت اپ اندروید را بسنجید و برای انجام این کار، بهتر است قبل از پرداختن به کل فرآیند توسعه اپلیکیشن موبایل، چند مورد از این نکات را در نظر بگیرید. جهت مشاهده هزینه ساخت اپ با نوین اپ ساز به صفحه هزینه ساخت اپلیکیشن مراجعه نمایید.

 

آیا باید یک برنامه کاربردی توسعه دهید؟

پیشرفت‌ها در محیط توسعه ساخت اپ که پلتفرم‌های موبایلی پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند، هر ساله سرفصل خبرها می‌شوند. چیزی که به نظر می‌رسد این است که امروزه یک پلتفرم عالی، چقدر قدرتمند و انعطاف پذیر است. جدا از این باید به چند سؤال مهم فکر کنید، مانند اینکه آیا یک اپلیکیشن، درآمد بیشتری به همراه دارد؟ چگونه در خدمت به اهداف بلند مدت کسب و کارتان به شما کمک خواهد کرد؟ مطمئن شوید که تمام سؤالات سخت را قبل از سرمایه گذاری زمان و منابع خود در ایجاد برنامه بپرسید.

انتخاب پلتفرم مناسب

بحث انتخاب بهترین پلتفرم برای ساخت اپ می‌تواند کاملاً گیج کننده باشد. با این حال زمانی که در انتخاب بین اندروید، iOS، React Native، ویندوز و ... مردد هستید، لازم است با افراد متخصص در این بخش صحبت کنید و از راهنمایی‌های موثر آنان استفاده کنید. 
همچنین شما می‌توانید از بین توسعه ترکیبی یا توسعه بومی، بر اساس نیازهای کسب و کار خود، یکی را انتخاب کنید. انتخاب یک توسعه اپلیکیشن موبایل مناسب برای موفقیت بسیار مهم است. اگر می‌خواهید سرعت خود را با رشد بازار توسعه برنامه مطابقت دهید باید بهترین پلتفرم را برای برنامه خود انتخاب کنید. اگر می‌خواهید برنامه شما فقط روی یک سیستم عامل خاص مانند iOS، Android یا وب کار کند می‌توانید به سراغ توسعه برنامه‌‌های بومی بروید.

 

ساخت اپ اندروید بدون کد نویسی

سامانه نوین اپ ساز یک اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید می‌باشد که شما در کمتر از یک دقیقه می‌توانید یک اپلیکیشن شرکتی و فروشگاهی با 14 روز تست رایگان بسازید.برای ساخت اپ اندروید بدون کد نویسی و برنامه نویسی به صفحه ساخت اپ در سایت مراجعه نمایید.

 

نتیجه گیری
در ساخت اپلیکیشن اگر هدف شما تعامل، استفاده منظم و سازگاری آفلاین با برنامه‌های گوناگون است، ممکن است یک برنامه ترکیبی با ترجیحات شما مطابقت داشته باشد. این امر مزیت‌های جذابی را هم برای برنامه بومی و هم رویکرد توسعه برنامه وب ارائه می‌دهد که در اینجا مراجعه به سایت نوین اپ ساز برای طراحی سایت و اپلیکیشن بسیار حائز اهمیت است.