افزونه اپلیکیشن ساز جوملا

با سلام به تمامی کاربران نوین اپ ساز ، در این بخش قصد داریم تا به تمامی آن دسته از کاربران که از جوملا جهت ساخت و طراحی سایت خود استفاده می کنند و همواره به دنبال افزونه اپلیکیشن ساز جوملا جهت تبدیل سایت خود به اپلیکیشن هستند این مژده را دهیم که با استفاده از سامانه نوین اپ ساز می توانید در کمتر از 1دقیقه وب سایت خود را به برنامه اندروید تبدیل کنید . قبل از شروع آموزش به معرفی یک سری از پیش نیازها خواهیم پرداخت .

داشتن سایت ریسپانسیو و واکنش گرا به عنوان یکی از مهم ترین مسائلی که حتما یک وب سایتی که قصد تبدیل به اپلیکیشن شدن از طریق این سامانه را دارد ، باید اعمال کرده باشد .

سئوالی که بسیاری از کاربران از ما پرسیدند این بوده که ، چرا باید سایت جوملا ریسپانسیو باشد ؟

شما به عنوان فردی که به طراحی سایت خود با جوملا پرداختید ، حتما باید این مورد را در نظر داشته باشید که قالب مورد استفاده باید واکنش گرا باشد و خود را در انواع نمایشگرها سازگار کند . شما از طریق این سامانه تنها یک وب ویو در قالب اپلیکیشن اندروید برای وب سایت خود ایجاد می کنید و وب شما باید این قابلیت را داشته باشد که با باز شدن در گوشی موبایل به صورت کاملا واکنش گرا برای کاربر باشد . و چون در قالب برنامه اندروید باز می شود کاربر به هیچ گونه متوجه نخواهد شد که صفحات باز شد همانند مرورگر می باشد .

چرا باید من وب سایتی که با جوملا ساخته ام را از طریق سامانه شما به اپلیکیشن تبدیل کنم ؟

شما تنها این مورد را در نظر بگیرید که به عنوان یک کاربر وقتی قصد نصب یک اپلیکیشن بر روی گوشی خود دارید ، حال پیش نیازهایی را در نظر می گیرید . که عبارت اند از :

  1. برنامه مورد نظر هیچ گونه دسترسی به امکانات گوشی شما نداشته باشد .
  2. فضای مصرفی اپلیکیشن به عنوان یک عامل تاثیرگذار جهت نصب آن بوده و تمامی برنامه های ساخته شده توسط سامانه نوین اپ ساز دارای حجمی از 600کیلوبایت تا 1مگابایت می باشند و همین مورد موجب محبوبیت آن در بین کاربران فضای وب شده است .
  3. فراهم ساختن بیشتر امکاناتی که شما به عنوان یک طراح در سایت خود قرار دادید در قالب یک برنامه اندروید جهت ارائه خدمات به کاربران در نظر گرفته شده است .

در پایان باید اشاره داشت که دیگر نیاز نیست جهت داشتن یک برنامه اندروید از سایت جوملا خود ، اقدام به نصب افزونه هایی کنید که اغلب به صورت پولی و سنگین کنید . شما تنها با درج لینک وب سایت خود می توانید آن را در کمتر از یک دقیقه به برنامه اندروید تبدیل کنید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .