اگر شما از وبسایتی برخوردار می‌باشید که برای موبایل بهینه سازی شده ، به راحتی می‌توانید با کمترین هزینه و زمان به طراحی اپلیکیشن اندروید برای آن کنید . سرویس‌ها و روش‌های متنوعی در این سال‌ها جهت پوشش نیاز کاربران ارائه گردیده است که هرکدام خود به نوعی با فراهم کردن امکانات ، موجب خدمات رسانی به کاربران و صاحبان وب سایت  شده است . یکی از نرم افزارهای مورد استفاده جهت این کاربرد می‌توان به برنامه Website 2 Apx Builder  اشاره کرد که می‌توانید وب را به شکل Apx تبدیل کنید . این یک نرم افزار کاربردی جهت ایجاد برنامه‌های اندرویدی می‌باشد و اصولا برنامه‌های خروجی آن واکنش گرا بوده و صفحه نمایش خود را مطابق سایز دستگاه گوشی و تبلت همگام خواهد کرد . تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید علاوه بر استفاده از این نرم افزارها در تیم‌های مدیریت محتوا نیز می‌توان ردپایی از ارائه افزونه هایی پیدا کرد که با دریافت اندکی پول به ارائه شده به راحتی به ساخت اپلیکیشن اندروید برای وب سایت خود کنید .

سرویس دیگری که می‌توان به آن اشاره کرد و خدمات آن نیز به صورت آنلاین صورت می‌گیرد ، می‌توان به تبدیل سایت به برنامه اندروید از طریق  سایت‌های ارائه شده جهت فراهم سازی این قبیل خدمات اشاره کرد و بیشتر سایت‌های خارجی وجود دارد که با دریافت مبلغ به ارائه این خدمات پرداخته ، اما در این سال‌ها سایت‌های ایرانی نیز ارائه شده که مشابه نمونه‌های خارجی عمل کرده و با کمترین هزینه به ارائه این سرویس‌ها می‌پردازند و سامانه نوین اپ ساز یکی از سامانه‌های ایرانی است .

حال این سئوال برای بسیاری از کاربران پیش می‌آید که بهترین برنامه و روش برای تبدیل سایت به اپلیکیشن چیست ؟ جواب این سئوال را می‌توان خیلی راحت داد . اگر شما بخواهید از نرم افزار استفاده کنید که اولا در مرحله اول شما نیاز به نصب نرم افزار مربوطه بر روی سیستم خود دارید و در مرحله دوم این نرم افزارها اصولا دارای هزینه بوده و مهمتر از آن کار کردن با بسیاری از آن‌ها نیاز به آموزش دارد . استفاده از سامانه‌های خارجی به صورت آنلاین نیز که خود نیازمند پرداخت هزینه به دلار است و این شیوه پرداخت برای کاربران ایرانی به صرفه نبوده و همچنین جهت ارتباط با پشتیبان نیازمند تسلط به زبان انگلیسی است .

استفاده از افزونه نیز جهت ساخت اپ خود نیازمند پرداخت هزینه است و همچنین بسیاری از این افزونه‌ها موجب گرفتن فضای هاست شما و در بعضی مواقع ناهمگام سازی با افزونه‌های دیگر خواهد شد . حال ما به شما استفاده از سامانه‌های آنلاین تبدیل سایت به اپلیکیشن ایرانی را پیشنهاد میکنیم که اولا از نظر هزینه کمتر از نمونه‌های خارجی بوده و دوم این که شما به راحتی می‌توانید سفارش خود را پیگیری کنید و در آخر شما در کمترین زمان اپ خود را خواهیم ساخت . نوین اپ ساز به عنوان یک سامانه ایرانی آمادگی خدمات رسانی به کاربران فارسی زبان است . جهت دریافت اطلاعات بیشتر و مشاوره باما در تماس باشید .