جهت ساخت اپلیکیشن شرکتی و فروشگاهی با 14 روز تست رایگان بر روی لینک ساخت اپلیکیشن آنلاین کلیک نمایید.

اپلیکیشن موبایل که نوعی نرم افزار کاربردی است، بر روی دستگاه تلفن همراه هوشمند اجرا می‌شود. در واقع می‌توان گفت اپلیکیشن‌ها برنامه‌های کاربردی هستند که برای ارائه خدمات به کاربران طراحی می‌شوند. برای ساخت اپلیکیشن برای موبایل می‌توان به اپلیکیشن‌های بازی و کسب و کار اشاره کرد. نوین اپ ساز، یکی از سایت‌های معتبر است که در این زمینه می‌تواند خدمات گسترده ای را ارائه دهد.

برای ساخت اپلیکیشن برای موبایل ابتدا باید هدف خود را از ساخت اپلیکیشن گوشی مشخص کنید. برای اجرای هدف خود، باید ایده داشته باشید، با جستجو در اینترنت و بررسی اپلیکیشن‌ها تا حدودی می‌توانید به ایده اصلی دست پیدا کنید. 
در مرحله بعدی که مرحله مهمی محسوب می‌شود، باید تمام جزئیات را در اپلیکیشن مشخص کنید. برای بهتر مشخص شدن بخش‌های اپلیکیشن بهتر است تمام ایده و جزئیات را بر روی کاغذ پیاده سازی کنید. توصیه می‌شود در ابتدا تمام جزئیات اپلیکیشن را اجرا نکنید، بهتر است ابتدا یک هدف کلی را در نظر بگیرید و با ساخت و اجرای اپلیکیشن به مرور زمان جزئیات را وارد اپلیکیشن کنید.
قبل از اینکه اپلیکیشن نیاز کاربران را برطرف کند، باید کاربران را به خود جذب کند. از این نظر طراحی گرافیکی اپلیکیشن نیز در اولویت قرار دارد. 
بهترین زبان برنامه نویسی اپلیکیشن موبایل نیز زبان جاوا و کاتلین برای اندروید است‌. در نهایت با پایان طراحی می‌توانید اپلیکیشن خود را در گوگل پلی منتشر کنید.
توجه داشته باشید تنها اپلیکیشن‌های معتبر و کیفیت بالا می‌توانند در گوگل پلی منتشر شوند. از این نظر توصیه می‌شود در ابتدای طراحی و پیاده سازی ایده خود به این موضوع توجه داشته باشید و مطابق با استانداردهای گوگل پلی، اپلیکیشن خود را بسازید.

 

تبدیل سایت به اپلیکیشن

از محبوب‌ترین سیستم عامل‌های گوشی‌های هوشمند، می‌توان به اندروید اشاره کرد. اندروید شرایطی را فراهم کرده است تا کسانی که برنامه نویسی اپلیکیشن‌های تلفن همراه را انجام می‌دهند بتوانند برنامه‌ای را طراحی کنند تا از تمام امکاناتی که گوشی‌های هوشمند دارند، استفاده کنند. در ساخت اپلیکیشن اندروید می‌توان بخش‌های متفاوت از جمله اتصال به شبکه‌های اجتماعی، اتصال به درگاه بانکی و ارسال نوتیفیکیشن را به راحتی اجرا کرد.در صورتی که شما سایت داشته باشید جهت ساخت اپلیکیشن برای وب سایت می‌توانید از سامانه اپلیکیشن ساز تبدیل سایت به اپلیکیشن استفاده نمایید.

 

هزینه ساخت اپلیکیشن برای موبایل

هزینه ساخت اپلیکیشن برای موبایل بسیار متفاوت است و نمی‌توان قیمت واحدی را برای آن در نظر گرفت. با توجه به کاربردی که اپلیکیشن‌ها دارند از جمله بازی و سرگرمی، تجاری، آموزشی، سبک زندگی، فروشگاهی و غیره، هزینه طراحی و اجرای آنها می‌تواند متفاوت باشد. همچنین اپلیکیشن‌ها می‌توانند به صورت بومی طراحی شوند، به این معنا که تنها بر روی یک سیستم عامل قابلیت اجرا داشته باشند. مدت زمان طراحی از ابتدا تا انتها و امنیت اپلیکیشن نیز می‌توانند در هزینه‌ها موثر باشند.

 

سخن پایانی
از آنجا که امروزه اپلیکیشن‌ها می‌توانند در کسب و کار افراد تاثیر بسیاری داشته باشند، نوین اپ ساز، بهترین اپلیکیشن‌های حرفه ای و اختصاصی را در زمان کوتاه با هزینه بسیار پایین طراحی و اجرا می‌کند. هرچه اپلیکیشن‌ها حرفه ای‌تر و کاربردی‌تر باشند، قطعاً کاربران تمایل بیشتری به نصب آنها بر روی گوشی تلفن همراه خود دارند.  هزینه ساخت اپلیکیشن برای موبایل با نوین اپ ساز بسیار کم بوده و در صورت اجرا شدن به صورت صحیح، می‌‌تواند بسیار درآمد زا باشد.