ساخت اپلیکیشن شرکتی و فروشگاهی با سه روز تست رایگان با نوین اپ ساز 

ممکن است شنیده باشید که افرادی در مورد استفاده از یک برنامه یا یک اپلیکیشن صحبت می‌کنند. اما دقیقا اپلیکیشن به چه معنا است؟ به زبان ساده، اپلیکیشن نوعی نرم افزار است که به شما این امکان را می‌دهد تا کارهای خاصی را انجام دهید. در واقع اپلیکیشن موبایل بر روی تبلت یا تلفن همراه می‌تواند نصب شود و به راحتی کارهای خود را انجام دهید. وقتی یک برنامه را باز می‌کنید، تا زمانی که آن را ببندید، در داخل سیستم عامل اجرا می‌شود. بیشتر اوقات، شما بیش از یک برنامه را به طور همزمان باز خواهید کرد و از آنها استفاده می‌کنید. امروزه ساخت اپلیکیشن در اپ ساز بسیار مرسوم شده است و می‌توانید یک اپلیکیشن منحصر به فرد را طراحی کنید.هر رایانه و دستگاه تلفن همراه دارای برخی اپلیکشن است که از قبل ساخته شده اند و بر روی دستگاه نصب شده اند. با این حال می‌توانید برخی اپلیکشن‌های جدید را نیز خریداری یا آنها را به طور رایگان دانلود و نصب کنید. اما افرادی هستند که با توجه به کسب و کار خود قصد داشتن اپلیکیشن اختصاصی دارند. برای داشتن یک اپلیکیشن اختصاصی می‌توانید به دو طریق عمل کنید، برای سفارش اپلیکیشن به برخی از شرکت هایی که در این حوزه فعالیت می‌کنند، مراجعه کنید یا از برنامه‌های اپلیکیشن ساز یا اپ ساز استفاده کنید.

نکات مهم در ساخت اپلیکیشن در اپ ساز
توصیه می‌شود قبل از طراحی اپلیکیشن با توجه به فعالیتی که انجام می‌دهید، نظر کاربران را جویا شوید و با توجه به نیاز آنها یک اپلیکیشن را طراحی کنید. در واقع شناخت مناسب از بازار کار این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید اپلیکیشن را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار دهید.
اگر کسب و کار شما نیاز به معرفی از طریق تصاویر را دارد، باید در اپلیکیشن یک گالری تصاویر طراحی کنید و آن را در اختیار کاربران قرار دهید.
معمولاً گوشی‌های تلفن همراه بر روی دو پلتفرم اندروید و ios  کار می‌کنند و بیشتر کاربران از این دو پلتفرم استفاده می‌کنند. از این رو باید اپ سازی را انتخاب کنید که این امکان را به شما بدهد تا اپلیکیشن را برای هر دو پلتفرم طراحی کنید. اگر چه ممکن است زمان بیشتری را صرف کنید اما  قطعاً برای روند کار شما مفید خواهد بود.البته در سامانه نوین اپ ساز فقط امکان ساخت اپلیکیشن اندرویدی برای شما میسر خواهد بود.
 سرعت بالا گزینه مهمی است که باید در ساخت اپلیکیشن در برنامه اپ ساز به آن توجه کنید. 
 به محتوای مناسب و نکات نوشتاری در اپلیکیشن نیز باید دقت بالایی داشته باشید.
زمانی که یک اپلیکیشن را در اپ ساز طراحی می‌کنید قسمت جستجو را نیز در نظر بگیرید، تا کاربران بتوانند راحت‌تر و سریع‌تر به اطلاعات موجود در اپلیکیشن دست پیدا کنند.

 

مزیت و معایب استفاده از اپ ساز

از مزیت‌های استفاده از اپ ساز این است که شما می‌توانید قبل از اتمام اپلیکیشن آن را به طور کامل دیده، تست کرده و در صورت رضایت کارهای نهایی را انجام دهید و سپس آن را خریداری نمایید.در واقع نسخه آزمایشی به شما کمک می‌کند تا قبل از این اینکه نسخه اصلی اپلیکیشن را خریداری کنید، اگر ایراداتی وجود دارد آن را برطرف کنید.و امکانات و خدمات اپ ساز را مورد بررسی قرار دهید.
از دیگر مزیت‌های اپ ساز که می‌توان به آن اشاره کرد این است که در مدت زمان کوتاهی می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید. در صورتی که شرکت هایی که این کار انجام می‌دهند شما را در نوبت قرار می‌دهند و ممکن است هفته‌ها یا ماه‌ها در لیست انتظار باقی بمانید.
قطعاً قیمت ساخت اپلیکیشن در اپ ساز بسیار پایین‌تر است. چرا که نیازی نیست اپلیکیشن را از ابتدا و صفر طراحی کنید. در واقع با وجود یک پلن که در اختیار شما قرار داده می‌شود، با کمی دقت می‌توانید اپلیکیشن خود را بسازید. اگر قصد داشته باشید اپلیکیشن را به دست شرکت هایی که دارای قسمت‌های برنامه نویسی هستند، بسپارید، قطعاً برای طراحی از صفر تا صد باید هزینه زیادی را پرداخت کنید.
هیچ نیازی وجود ندارد که شما دانش برنامه نویسی داشته باشید.

معایب استفاده از اپ ساز

در کنار مزایایی که اپ سازها دارند، باید به معایب آنها نیز اشاره کرد:
ممکن است اپ سازها به مرور زمان نتوانند خدمات و پشتیبانی‌های اضافی را ارائه دهند و اگر کسب و کار شما رونق  بگیرد، به مراحل بالاتری برسید و قصد داشته باشید کسب و کار خود را گسترش دهید، ممکن است اپ ساز این امکان را در اختیار شما قرار ندهد. از این نظر توصیه می‌شود اپ سازهایی را انتخاب کنید که خدمات متنوعی را ارائه می‌دهند.

 

سایت و برنامه اپ ساز

یک سایت و برنامه اپ ساز باید این قابلیت را داشته باشد که امکاناتی و صفحاتی که کاربر نیاز دارد را تا حد امکان پیاده سازی کند.
همچنین یکی از قابلیت هایی که باید یک اپ ساز حرفه‌ای داشته باشد این است که از انعطاف پذیری بالایی برخوردار باشد تا بتوانید به مرور زمان برخی امکانات را به اپلیکیشن اضافه، حذف یا ویرایش کنید.
از مشخصات آپ ساز حرفه ای این است که  باید از پنل مدیریت قدرتمند بالایی برخوردار باشد. پشتیبانی یکی از قابلیت هایی است که باید اپ ساز از آن برخوردار باشد و این پشتیبانی باید کاملا رایگان باشد تا بتوانید در مواقع اضطراری از پشتیبانی استفاده کنید.
بهترین اپ ساز باید دارای رنگ‌ها و تم‌های مختلف باشند تا بتوانید با توجه به فعالیت و کسب و کار خود یک اپلیکیشن منحصر به فرد را طراحی کنید. طرح بندی‌های جذاب یکی از مهمترین فاکتورهای یک اپ ساز هستند چرا که به جذب کاربران کمک زیادی می‌کنند تا اپلیکیشن شما بیشتر دیده شود. قطعاً اپلیکیشن هایی که با اپ سازها ساخته می‌شوند، بسیار زیاد هستند. در نتیجه بهتر است که اپ ساز حرفه ای دارای طراحی‌های خلاقانه باشند تا اپلیکیشن‌های متنوع ساخته شوند.

 

ساخت اپلیکیشن در نوین اپ ساز

برای ساخت اپلیکیشن در نوین اپ ساز، ابتدا باید نام اپلیکیشن را انتخاب کنید که با توجه به کسب و کار و نوع خدماتی که ارائه می‌دهید، باید یک عنوان مناسب داشته باشد.
انتخاب یک لوگو نیز اهمیت بالایی دارد، لوگوها می‌توانند در جذب کاربر بسیار موثر باشند.
سپس با درج نام کاربری، تلفن همراه و آدرس الکترونیک می‌توانید اپلیکیشن مورد نظر خود را بسازید.جهت ساخت اپلیکیشن با نوین اپ ساز بر روی لینک ساخت اپلیکیشن آنلاین کلیک نمایید.

سخن پایانی 
مهم‌ترین قابلیتی که یک اپ ساز دارد این است که در مدت زمان کوتاهی اپلیکیشن مورد نظر شما طراحی و اجرا می‌شود. اپ سازها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا از طریق برنامه نویسی اندرویدی تغییرات لازم را نیز انجام دهید. همچنین اپ ساز اندروید این امکان را به شما می‌دهد تا از طریق گوشی هوشمند خود بتوانید با کاربران تعامل داشته باشید و یا به صورت آفلاین و آنلاین خدمات خود را معرفی کنید. منظور از  اپلیکیشن ساز رایگان به این معنا است که برخی از اپ سازها این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهند تا سه روز به طور رایگان از اپلیکیشن طراحی شده استفاده کنید و در صورت رضایت مبلغ اپلیکیشن را پرداخت کنید.