اپلیکیشن سازها سیستم‌های آفلاین و آنلاینی هستند که امکان ساخت اپ کسب و کار شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.قابل توجه است که شما می‌توانید بدون داشتن هیچ دانش برنامه نویسی با سلیقه خودتان این کار را انجام دهید.اپلیکیشن ساز آفلاین که معمولا با ایجاد حساب کاربری می‌توانید از نسخه‌های رایگان آن بهره مند شوید که میتوانید از امکانات رایگان آن استفاده یا تست بگیرید.در خیلی از موارد حتی این اپلیکیشن‌ها به صورت کامل نیاز یک کسب و کار را هم پشتیبانی می‌کنند اما کسب و کارهایی که به دنبال نسخه هایی با امکانات بیشتری هستند باید هزینه آن را بپردازند.
اپلیکیشن ساز آفلاین،اپلیکیشن‌ها از مزایای مختلفی برخوردارند.در این نوع از اپلیکیشن ساز‌ها افراد بدون نیاز به اینترنت از امکانات آن استفاده می‌کنند و این گزینه خوبی برای دستگاه هایی است که از اتصال اینترنت پشتیبانی نمی‌کند.جست وجوی سریع اطلاعات از دیگر مزایای اپلیکیشن‌های آفلاین است.سرعت،سازگاری و کارایی بالای اپلیکیشن.

اصلا چرا باید بدانیم اپلیکیشن ساز چیست؟
در عصر حاضر تنها داشتن یک وب سایت یا ارتباط از طریق شبکه‌های اجتماعی کافی نیست زیرا بسیاری از مردم تقریبا تمام کارهای خود را با استفاده از گوشی هوشمند انجام می‌دهند و با ساختن اپلیکیشن با اپلیکیشن ساز می‌تواند برای کسب و کار شما مفید باشد و مشتریان بیشتری هم جذب کند.

بصورت کلی نسخه معمولی اپلیکیشن سازها رایگان ارائه می‌شوند.از طرفی کار کردن با آن بسیار آسان است که شما میتوانید در طول چند ساعت اپلیکیشن مد نظر خود را از طریق اپلیکیشن ساز بسازید و آن را در اختیار مشتریان و کاربران قرار دهید.

 

مراحل ساخت اپ در اپلیکیشن ساز آنلاین نوین اپ ساز

 

  • نیاز کاربران خود را بشناسید
  • انتخاب نوع اپلیکیشن (فروشگاهی , شرکتی , وب ویو و ...)
  • ساخت اپلیکیشن

 

نیاز کاربران خود را بشناسید

در هر کسب و کاری اول از همه باید به مشتریان خود فکر کنید.در ساخت اپلیکیشن اگر ندانید مشتری شما به چه چیزی نیاز دارد نمی‌توانید یک اپلیکیشن مناسبی طراحی کنید.شما میتوانید برای بیزینس خود در شبکه‌های اجتماعی نظرسنجی برگزار کنید.یا بصورت حضوری.سپس بعد از آگاهی از نیاز مشتریان،یک ایده خواهید داشت که میتوانید براساس آن متوجه شوید انتظارتان از یک اپلیکیشن سازچیست و بر مبنای آن اپ خود را طراحی کنید.

 

انتخاب قالب و نوع اپلیکیشن

اپلیکیشن سازها قالب‌های متنوعی دارند و شما می‌توانید با انتخاب قالب مدنظر و متناسب با کسب و کار خود اولین قدم در طراحی اپ خود را بردارید.

 

ساخت اپلیکیشن

از راهنمای اپلیکیشن ساز باید راهنمایی بگیرید و شروع به ساخت اپ خود کنید.روند کار به این صورت است که شما با گرفتن عکس از محصول مدنظر خود و وارد کردن نام هر کالا آن را در فروشگاه خود ثبت کنید.