برای شما پیش آمده است که بارها قصد ساخت برنامه اندروید برای سایت وردپرسی خود داشته اید ولی به دلایل متنوعی چون ناشناخته بودن افزونه‌های موجود و همچنین قیمت ، از ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت وردپرس پشیمان شده اید . در این بخش قصد داریم تا به شما آموزش دهیم که چگونه با استفاده از سامانه نوین اپ ساز ، به صورت رایگان به ساخت برنامه اندروید برای سایت وردپرس خود بپردازید . 
پس از این که وارد وب سایت سامانه شدید ، حال در بخش منو به ساخت اپ رایگان مراجعه و پس از آن با تکمیل فرم مربوطه به صورت آنلاین و در کمتر از 1 دقیقه برنامه اندروید وب سایت خود را تحویل خواهید گرفت . 

برای تبدیل سایت وردپرس خود به اپلیکیشن می‌توانید از سامانه تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن استفاده کنید.


اپلیکیشن ساز‌های بی شماری در محیط وب قرار گرفته که اکثریت آن‌ها به صورت آنلاین به ارائه خدمات خود در زمینه ساخت اپلیکیشن می‌پردازند و همانطور که از نام آن‌ها بر می‌آید ، به ارائه خدمات خود در زمینه ساخت اپلیکیشن بدون نیاز به دانش برنامه نویسی می‌پردازند . حال تبدیل سایت به اپلیکیشن را می‌توان تا حدودی از برنامه اپ ساز دانست ، به عبارتی می‌توان به اصطلاح دیگر آن اشاره کرد که با نام وب ویو نیز مطرح بوده است . 
اپلیکیشن سازها به صورت رایگان و یا پولی ، به ارائه خدمات خود در زمینه طراحی و ساخت اپلیکیشن بدون نیاز برنامه نویسی می‌پردازند و نیازی به داشتن وبسایت نبوده و کاربر می‌تواند بدون این که وب سایت داشته باشد یک برنامه اندروید طراحی کند . 
ساخت اپلیکیشن اندروید برای سایت تا حدودی با مورد بالا متفاوت بوده و برای بهره گیری از این نوع خدمات ، نیاز است که وبسایت از قبل برای خود طراحی و سپس اقدام به تبدیل سایت به اپلیکیشن نماید . در این نوع سرویس بدون نیاز به دانش برنامه نویسی و در کمترین زمان و هزینه به ساخت برنامه اندروید بپردازید . در پایان باید اشاره کرد که اگر شما یک برنامه نویس نیز باشید ، از پرداختن وقت زیاد برای ایجاد چنین نرم افزاری خسته می‌شوید و اگر برنامه نویس نیز نباشید راه برای طراحی برنامه اندروید برای وب سایت ، استفاده و بهره گیری از چنین سامانه ای است . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .