وردپرس باتوجه به امکاناتی که با خود به همراه آورده روز به روز به محبوبیت آن افزوده شده و در این بین می توان به طراحی و ساخت انواع وب سایت برای فروشگاهی با افزونه قدرتمند ووکامرسی اشاره کرد . 
ووکامرسی به عنوان یکی از افزونه های قدرتمند وردپرس به شمار می آید که برای شما این امکان را فراهم ساخته تا از طریق آن یک فروشگاه اینترنتی راه اندازی کنید . با استفاده از این افزونه به آسانی می توانید محصولات خود را در معرض نمایش قرار داده و آن ها را به فروش برسانید . از جمله امکاناتی که در فروش آنلاین برای یک فروشگاه اینترنتی فراهم می کند می توان به امکان ارسال محصولات به صورت پستی بعد از خرید و یا دانلود محصولات دیجیتالی بعد از پرداخت آنلاین اشاره داشت . قدرت دیگر این افزونه را می توان در امکان تعریف کردن فیلترهای اختصاصی برای محصول در نظر گرفت که با این توانایی کاربر می تواند به صورت کاملا هوشمندانه به محصول مورد نظر خود در کمترین زمان استرسی داشته باشد . 
پس به صورت خلاصه می توان بیان کرد که با کمک ووکامرس می توان تمامی نیازهای راه اندازی یک وب سایت فروشگاهی را برطرف نمود و از همه مهمتر پیاده سازی سیاست بهینه سازی محصولات جهت قرار گرفتن در صفحات برتر موتورهای جستجوگر گوگل اشاره کرد . حال با توجه به این که کاربران در فضای وب بیشترین بازدید خود را از طریق گوشی های همراه انجام می دهند و با بالا رفتن جذابیت اپلیکیشن برای کاربران موجب شده تا توسعه دهندگان و طراحان سایت های وردپرسی به دنبال تبدیل ووکامرسی به اپلیکیشن باشند . برای پوشش این نیاز برنامه ها و افزونه های زیادی طراحی و ساخته شده که با توجه به مزیت هایی که با خود به همراه داشته ، می توان معایبی نیز برای آن ها مطرح کرد که در این بین ، ناسازگاری بین افزونه ها و ایجاد خطاهایی از قبیل خطای صفحه سفید را می توان به عنوان مهمترین نقطه ضعف این نوع افزونه ها در نظر گرفت . همچنین می توان به وجود باگ های امنیتی اشاره کرد که در بعضی از افزونه های نصبی وجود داشته و این برنامه ها به ارائه خدمات رایگان کوتاه مدت می پردازند . اپلیکیشن ووکامرسی رایگان همواره به عنوان یک نیاز اساسی برای صاحبان فروشگاه های ووکامرسی به شمار می آید . 


ساخت اپلیکیشن ووکامرس رایگان 


طراحی و ساخت اپلیکیشن ووکامرس رایگان با سامانه نوین اپ ساز شدنی است . در شرح این خدمات رایگان باید به این نکته اشاره کرد که ما فروشگاه ووکامرس شمارا به صورت رایگان به اپلیکیشن اندروید تبدیل خواهیم کرد . حال در قبال آن بنر تبلیغاتی خود را در برنامه قرار خواهیم داد و این انتخاب برای کاربر وجود داشته که به آسانی با انتخاب یکی از پلن های تعریف شده ، با کمترین هزینه یک برنامه کاملا حرفه ای برای فروشگاه ووکامرس خود فراهم کند . جهت مشاهده لیست قیمت به بخش تعرفه های سایت مراجعه کنید . 
سامانه نوین اپ ساز همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات خود با کمترین هزینه به کاربران فارسی زبان ، کمک کوچکی در جهت ایجاد کسب و کار الکترونیکی داشته باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .