برای افرادی که با سیستم مدیریت محتوا وردپرس آشنایی دارند و یا به صورت حرفه ای به ایجاد سایت از این طریق می پردازند همواره این سئوال بین آنها مطرح بوده که آیا می توان وب سایت وردپرس خود را به اپلیکیشن تبدیل کرد . در جهت رفع این نیاز پلاگین های متعددی نوشته شده که هرکدام با سیاست گذاری های خاصی به ارائه این نوع سرویس به کاربران خود می پردازند.در این بخش قصد داریم شما را با سامانه نوین اپ ساز آشنا کنیم که به عنوان اپلیکیشن ساز وردپرس نیز می توان از آن یاد کرد . حال برای خیلی از کاربران این ابهام پیش می آید که در این سامانه باید یک سایت وردپرس ایجاد و سپس اقدام به ساخت اپلیکیشن کرد ؟
در جواب باید گفت خیر ، شما در صورتی می توانید از سامانه ما استفاده کنید که از قبل سایت واکنش گرایی تهیه کرده اید و آن دسته از کاربرانی که سایت خود را از طریق تیم مدیریت محتوا وردپرس ایجاد می کنند ، به راحتی می توانند در سامانه نوین اپ ساز آدرس خود را درج و در کمتر از یک دقیقه اپلیکیشن خود را تحویل بگیرند . در ادامه به صورت تیتر وار به بعضی از اصطلاحات مطرح در این موضوع خواهیم پرداخت .


اپلیکیشن ساز رایگان وردپرس


یکی از جملات پرجستجو در بین بسیاری از کاربران وردپرس عبارت اپلیکیشن ساز رایگان وردپرس می باشد که هدف آن داشتن یک برنامه مرتبط به سایت خود با کمترین هزینه است. نوین اپ ساز این نیاز کاربران را درک و به ارائه سرویسی پرداخته که کاربر بدون نیاز به نصب افزونه های ناشناس در تیم مدیریت محتوا خود به ساخت اپلیکیشن اندروید می پردازد و تا حدودی می توان اصطلاح بالا را برآورده ساخت .


مزایای اپلکیشن ساز وردپرس


مهمترین مزیتی که می توان برای یک اپلکیشن ساز وردپرس مطرح ساخت ، عدم نیاز به نصب افزونه های نامعتبر و ناشناس و همچنین شناخته شده است . در سرویس وردپرس همواره مشاهده شده است که ناسازگاری افزونه های مختلف با همدیگر وجود داشته و گاها با عدم به روزرسانی یک افزونه سایت از دسترس خارج شده است و یا این که از نظر امنیتی با وجود باگ هایی در بعضی از این قبیل پلاگین ها ، سایت مورد حمله قرار گرفته و از دسترس خارج می شود . حال بدون در نظر گرفتن مزیت اپلیکیشن ساز وردپرس از نظر قیمت باید به امنیت وب سایت توجه خاصی داشت و این که بدون درگیر کردن کدهای سایت در کمتر از یک دقیقه به ساخت اپلیکیشن خود می پردازید نشان از مزایای اپلیکیشن ساز وردپرس برای شما می باشد . 
هدف تیم نوین اپ ساز به کلیه کاربران وردپرس در مرحله اول ارائه سرویسی باکیفیت و همچنین ارائه سرویس ساخت اپلکیشن رایگان وردپرس به این دسته از کاربران خود می باشد . جهت دریافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .