تبدیل وبلاگ به اپلیکیشن اندروید

کلمه وبلاگ ابتدا به وسیله یک وبلاگ نویس آمریکایی مطرح و ساخته شد . در ابتدا معنای یک دفترچه خاطرات آنلاین را داشت که کاربران به نوشتن خاطرات خود می‌پرداختند و سپس آن‌ها را در فضای  مجازی انتشار می‌دادند . بعد از آن به نوعی از آن جهت انتشار اخبار ، اطلاعات و همچنین آموزش مورد استفاده قرار گرفت . این تیم در ایران نیز از استقبال بالایی برخوردار گردید و تیم‌های زیادی به ارائه خدمات بلاگ دهی به کاربران پرداختند که می‌توان به تیم هایی چون بلاگفا ، پرشین بلاگ ، بلاگ اسکای و ... اشاره کرد که خدمات رسانی این تیم‌ها به صورت رایگان می‌باشد . با رشد تکنولوژی و روی کار آمدن گوشی‌های هوشمند کاربران فضای وب به سمت گوشی‌ها حرکت کردند و تمایل به داشتن اپلیکیشن‌ها افزایش یافت . یکی از نیازهای اصلی بلاگرها، تبدیل وبلاگ به اپلیکیشن اندروید است که سامانه نوین اپ ساز این امکان را برای شما فراهم ساخته تا در کمترین زمان وبلاگ خود را به برنامه اندروید تبدیل کنید .


تبدیل وبلاگ به اپلیکیشن اندروید

 

جهت استفاده از این خدمات ، کافی است با استفاده از دامنه novinappsaz.ir  وارد وب سایت نوین اپ ساز شده و پس از آن ، بخش منو و ساخت اپلیکیشن رایگان ، وارد صفحه تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید شوید و با استفاده از راهنمایی‌های ارائه شده به ساخت برنامه اندروید خود بپردازید . این برنامه وب سایت شما را به صورت آنلاین بر روی گوشی کاربران در محیط یک برنامه اندروید باز می‌کند و کاربران به راحتی و بدون نیاز به دانستن دامنه شما می‌توانند از خدمات و اطلاعات شما استفاده کنند .

در اپلیکیشن رایگان یک بنر تبلیغاتی از ما قرار گرفته و در صورتی که تمایل دارید تا برنامه بدون بنر تبلیغاتی باشد می‌توانید تنها با پرداخت مبلغ 15 هزارتومن یک اپلیکیشن اختصاصی داشته باشید . جهت دریافت اطلاعات بیشتر باما در تماس باشید .