تبدیل سایت وردپرس
به اپلیکیشن موبایل

در کمتر از یک دقیقه سایت وردپرس و ووکامرس
خود را به اپلیکیشن موبایل اندروید تبدیل نمایید.

تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن

دانلود برنامه و نرم افزار تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن

تبدیل آنلاین سایت وردپرس به اپلیکیشن موبایل اندروید

تبدیل آنلاین سایت وردپرس به اپلیکیشن ساخت سریع اپ در کمتر از 1 دقیقه به صورت آنلاین سایت خود را به اپلیکیشن موبایل اندروید تبدیل نمایید.
تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن امکان آپلود و دانلود فایل در صورت خرید نسخه طلایی امکان آپلود و دانلود فایل به اپلیکیشن شما اضافه خواهد شد.
تبدیل سایت وردپرسی به اپلیکیشن موبایل اسپلش اسکرین اسپلش اسکرین صفحه است که در ابتدا اپلیکیشن موبایل به مدت چند ثانیه نمایش داده می شود و سپس صفحه اصلی سایت نمایش داده خواهد شد.
تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیشن اندروید زمان نامحدود اپلیکیشن ساخته شده بدون محدودیت زمانی خواهد بود و برای همیشه فعال خواهد بود.
تبدیل سایت وردپرس به برنامه به اشتراک گذاری اپلیکیشن امکان به اشتراک گذازی داخل اپ (برنامه موبایل) در نظر گرفته شده است و شما به راحتی میتوانید اپلیکیشن خود را برای دیگران ارسال کنید
تبدیل سایت به اپلیکیشن حرفه ای اپلیکیشن موبایل اختصاصی با بخش اپ ساز می توانید یک اپلیکیشن حرفه ای آنلاین متصل به سایت با قابلیت شخصی سازی بالا برای خود بسازید.
سوالات متداول

تمامی مراحل jتبدیل و ساخت وبسایت به اپلیکیشن شما از لحظه ثبت نام تا لحظه تحویل اپ توسط سامانه website2app انجام می شود و با توجه به حذف نیروی انسانی در آماده سازی اپلیکیشن و در نتیجه کاهش هزینه های طراحی اپ برای شرکت ، قیمت نهایی فوق العاده پایین می باشد . .

ساخت سریع اپ به همراه قیمت مناسب از مزیت های تبدیل سایت وردپرس به اپلیکیش آنلاین می باشد.همچنین دارا بودن صفحه اسپلش اسکرین , امکان آپلود و دانلود فایل , منو شناور و ... از مزیت های دیگر تبدیل سایت به اپلیکیشن می باشد.

با سامانه تبدیل سایت به اپلیکیشن اندروید شما می توانید انواع سایت های وردپرس , ووکامرس , جوملا , asp.net , php , وبلاگ و .. را در کمتر از 1 دقیقه تبدیل به اپ بکنید.

بله. شما می توانید بدون نیاز به ثبت نام و پرداخت پول ابتدا یک اپلیکیشن با 3 روز تست رایگان به صورت کاملا آنلاین و پنل ساخت اپ بسازید و در صورت رضایت برای فعال سازی دائمی اپلیکیشن اقدام کنید.

در صورت داشتن هر گونه سوال شما می توانید از طریق شماره های - 03158288221 - 0913-044-0913 تماس بگیرید.همچنین تمام موارد پشتیبانی اپ شما توسط تیم تبدیل سایت به برنامه موبایل انجام خواهد شد و شما هیچ نگرانی در مورد مدیریت فنی اپ های خود نخواهید داشت.